Kodėl būtent K. Bencui teikiama automobilio išradėjo garbė?

Nuo mažens K. Bencas (1844-1929) labai domėjosi varikliais ir galima drąsiai teigti, kad visą gyvenimą atidavė automobiliui. Manoma, jog ankstyvoje jaunystėje išryškėjusį polinkį mechaniką K. Bencas paveldėjo iš savo protėvių: jie buvę kalviai, o tėvas — kvalifikuotas šaltkalvis, garvežio mašinistas. Ta proga kad daugelį variklio tobulinimo problemų automobilio išradėjas sprendė empiriškai, tai yra galutinai ką nors pakeisdavo tik po daugybės bandymų, nuodugniai „išblusinėjęs” konstrukciją.

Pirmasis Benco triratis automobilis, kuriam buvo lemta tapti šiuolaikinio automobilio tiesioginiu protėviu, sukonstruotas iš plieninių vamzdžių. Jis svėrė 263 kilogramus ir turėjo užpakalyje įtaisytą keturtaktį vieno cilindro vandeniu aušinamą benzininį variklį, kuris per diržinę pavarą, diferencialą ir grandines suko ratus. Užpakaliniai ratai buvo labai dideli, priekinis mažesnis ir tik vienas, kad ekipažą būtų lengviau vairuoti. Be to, po grindimis žemai buvo įtaisytas labai didelis smagratis, kuris turėjo saugoti ekipažą nuo vibracijos važiuojant. 1889 metais šis Benco automobilis buvo eksponuojamas parodoje Paryžiuje (toje pačioje parodoje ,dalyvavo ir Daimleris), tačiau automobilio išradėjų modeliai ypatingo susidomėjimo čia nesukėlė ir nesulaukė didesnio pasisekimo. Daug garsesni buvo konstruojami vidaus degimo varikliai, kuriems daugelis pirkosi licencijas.

Nors ir gana greitai pripažinti, pirmieji automobiliai buvo dar toli gražu netobuli: iš pradžių su jais gana sėkmingai galėjo konkuruoti ir garu varomi ekipažai, ir ką tik pradėti gaminti elektromobiliai. Benzininiai automobiliai palyginti su savo konkurentais dar nebuvo nei tokie greiti kaip garo ekipažai, nei tokie ekonomiški kaip elektromobiliai. Be to, pirmųjų automobiliu ratai dar nebuvo visiškai gerai pritaikyti riedėti nelygiais keliais (apie asfaltuotus kelius tada niekas nebuvo girdėjęs), tačiau “benzininis automobilis lengvai nepasidavė, o pasirodė esąs toks pat atkaklus kaip ir jo kūrėjas K. Bencas, kurio negalėjo palaužti jokios nesėkmės.

Šiais šiuolaikiškais laikais automobilių supirkėjai Vilniuje turi dėkoti išradėjui K.Bencui, kuris parūpino pigias ir patvarias mašinas, kuriomis dabar prekiaujama.

Beveik kiekviena šalis turi savo automobilio išradėją: austrai teigia, kad tai buvęs Markusas, prancūzai šį nuopelną priskiria Deliarui de Butenviliui, anglai gina Batlerio pirmenybę, o vokiečiai įrodinėja K. Benco teises…

  1. Jakovlevo įmonės produkcija buvo eksponuota pasaulinėje Čikagos parodoje 1893 m. Pamatęs čia Benco automobilį „Velo”, E. Jakovlevas ir Peterburgo karietų dirbtuvės savininkas P. Frezė nusprendė sukurti panašią mašiną. E. Jakovlevas sukonstravo variklį ir transmisiją, P. Frezė važiuoklę ir kėbulą. Pirmasis rusų automobilis užbaigtas 1896 m. Tai buvo fajetono tipo dvivietė karieta su keturių taktų horizontaliu vieno cilindro varikliu, įtaisytu ekipažo užpakalinėje dalyje. Jame buvo panaudota sausų elementų baterija ir paprastas garavimo tipo karbiuratorius. 860 cm3 darbinio tūrio variklis išvystydavo 1,5-2 AG galingumą. Variklio sukamasis momentas diferencialui buvo perduodamas dviem guminiais diržais. Dviem svertais diržus buvo galima perjungti nuo vienų skriemulių ant kitų: automobilis turėjo tuščios eigos ir dvi darbines pavaras. Atbulinės pavaros jame nebuvo. Ratai, labai panašūs į tuometinių karietų ratus, buvo pritaisyti prie elipsinių lingių ir aptraukti ištisinėmis guminėmis padangomis. „Motorinę karietą” sustabdydavo arba rankiniu stabdžiu — tada prie užpakalinių ratų padangų prispausdavo stabdžių kaladėles, arba kojiniu stabdžiu, kuris veikdavo transmisiją. Automobilis svėrė 300 kg. Jis turėjo didelį sustumiamą odinį gaubtą, du žibalinius žibintus ir signalą — ragelį su gumine kriauše. Nors variklis buvo silpnas, su mašina galėjai važiuoti apie trisdešimt kilometrų per valandą greičiu.

ROTORINIO VARIKLIO IŠRADĖJAS INŽINIERIUS FELIKSAS VANKELIS

PIRMIEJI AUTOBUSAI — TAI KARIETOS LAIKŲ KĖBULAS

Patiko? Pasidalink

Vairuotojo reakcijos trukmė

Jeigu mūsų automobilio stabdžiai mažiau efektyvūs už priekyje važiuojančiojo, mes, atsižvelgę į šią aplinkybę, padidiname atstumą iki jo.

Šį atstumą galima nustatyti tokiu būdu. „Stop” signalas įtaisytas taip, kad užsidega maždaug 0,5 s anksčiau, negu pradeda veikti stabdžiai. Vadinasi, vairuotojui, pamačiusiam įjungtą priekyje važiuojančio automobilio „stop” signalą, lieka tik 0,5 s iki to momento, kai jis sumažins greitį.

Vairuotojo reakcijos normali trukmė sudaro vidutiniškai apie 0,5 s. Be to, dar 0,5 s reikia kojai perkelti ant stabdžio pedalo, jį nuspausti ir automobilio stabdžių mechanizmui pradėti veikti. Vadinasi, priekyje važiuojančio automobilio stabdymas po „stop” signalo įjungimo prasidės 0,5 s anksčiau, negu už jo važiuojančio automobilio.

Dabar iš viso to, kas buvo pasakyta, padarykime atitinkamą išvadą. Nuo priekinio automobilio reikia laikytis tokio atstumo, kurį galima nuvažiuoti per 0,5 s (nedaug pridėjus saugumo sumetimais). Šis atstumas, žinoma, priklauso nuo automobilio greičio. Pavyzdžiui, kai greitis 30 km/h, atstumas iki priekinio automobilio sudarys apie 4,5 m; kai greitis 40 km/h — apie 6 m; kai greitis 80 km/h — apie 12 m, o kai greitis 100 km/h — ne mažiau kaip 15 m.

Tačiau dar yra nedidelis „bet”. Mes darėme prielaidą, kad vairuotojo reakcijos trukmė sudaro apie 0,5 s. Tačiau šis laikas keletą kartų padidėja, kai vairuotojas pavargęs, mieguistas arba susimąstęs, kai važiuoja blogu oru ir šaltyje, kai jam karšta, kai vairuoja naktį ir rūke. Todėl visada privalu žinoti, kad reakcijos trukmė gali padidėti, ir, susidarius nepalankioms sąlygoms, atitinkamai padidinti atstumą iki priekinio automobilio.

Vairuotojų tarpe paplitusi nuomonė, kad atstumas nuo priekyje važiuojančio automobilio, išreikštas metrais, savo skaitmenine reikšme turi būti lygus automobilio greičiui, išreikštam kilometrais per valandą. Vadinasi, kai greitis 10 km/h, laikomasi 10 m atstumo, kai greitis 50 km/h 50 m. Visiškai aišku, kad toks atstumo padidinimas būtų žalingas intensyviam eismui, ypač mieste, kur automobiliai be reikalo užimtų per daug vietos važiuojamojoje kelio dalyje.

Žinoma, vairuotojas gali laikytis tokio atstumo nuo priekyje važiuojančio automobilio kelyje, kur nedidelis eismas, nes ten negalioja efektyvaus vietos ant kelio išnaudojimo principas.

Paslaugos: automobilių supirkimas Šiauliuose

Info:  Alyvos ir degalų atsarga

Patiko? Pasidalink

Ar galės automobilis važiuoti be vairuotojo, ar pakeis žmogų automatas?

Ar galės automobilis važiuoti be vairuotojo, ar pakeis žmogų automatas? Juk automatas neužsižiopsos, nenukreips ne laiku dėmesį nuo kelio, neatliks klaidingo veiksmo ar manevro ir, žinoma, niekad nepiktnaudžiaus alkoholiu. ESM valdomas automobilis preciziškai aplenks jo neapakins priešais važiuojančių mašinų žibintai ar ryškūs saulės spinduliai, jam netrukdytų nei rūkas, nei nakties tamsa. Kompiuteriai vairuotų automobilį daug tiksliau negu žmogus, greičiau orientuotųsi sudėtingoje situacijoje. Atstumai gatvėse ir keliuose tarp ESM valdoratį automobilių būtų daug mažesni, eismo juosta siauresnė, o kelių pralaidumas ir greitis didesnis. Tokio automobilio savininkas įsėdęs i mašiną ir, pavyzdžiui, įsijungęs spalvotą televizorių dideliu greičiu ir labai saugiai nuvyktų reikiamą vietą. Ar itš tiesų taip bus XXI amžiuje?..

Manome, visai realu, kad jau artimiausioje ateityje miestų gatvėse galėtų važinėti autobusai be vairuotojų, nes jie vežioja keleivius pastoviais iš anksto numatytais maršrutais. Autobusų sustojimo vietos galėtų būti užprogramuotos, sankryžose šviesoforų signalai sujungti su davikliais, esančiais gatvės važiuojamojoje dalyje. Tokių autobusų be vairuotojų trasos būtų izoliuotos nuo kitų transporto. Signalą autobusui pajudėti iš sustojimo vietos, duotų paskutinis įlipęs keleivis. Panašiai keleivinio transporto eismas galėtų būti organizuojamas ir tarpmiestinėse magistralėse. Ilguose tarpmiestiniuose mažuose automobilių eismo automatizavimas bei programavimas daug sudėtingesnis (sunku izoliuoti ilgas trasas, o galiniuose maršrutų punktuose reikėtų itin sudėtingų įrengimų). Tačiau apskritai komunalinio transporto automatizavimas realus dalykas. Pasaulyje jau yra sukonstruota ir eksploatuojama daug panašių sistemų.

Daug sudėtingiau automatizuoti lengvųjų automobilių eismą, kadangi kiekvienas, automobilis važiuoja laisvai pasirinktu maršrutu. Šiuo, atveju reiktų arba pertvarkyti absoliučiai visus automobilių kelius, gatves, įvažiavimus ir net kiemus, arba įrengti kiekviename automobilyje dvigubą valdymo sistemą: automatinę ir su vairuotojo pagalba.

Norėdami šiek tiek suprasti šios problemos sudėtingumą, pažvelkime i vairuotoją ir automobilį kaip vieningą informacijos valdymo sistemą. Priėmęs ir suvokęs įvairią informaciją (važiavimo krypties kliūtys, įvairios aplinkinės jėgos vėjas, nuolydis, kelio nelygumai, kitų transporto priemonių signalai ir t. t.) vairuotojas nedelsdamas perduoda savo „įsakymus” automobiliui vairo, pedalų, vertų, rankenėlių pagalba.

Automatizuotas automobilis i visą šią informaciją ir signalus reaguoti daug sunkiau. Be to, važiuojant atsiranda įvairiausių situacijų, kurių neįmanoma užprogramuoti ar numatyti. Pavyzdžiui, prityręs vairuotojas net iš pėsčiojo veido išraiškos supras, ir tas praleis automobilį ar ne. O dar laisvai pasirinktas maršrutas, kelio ženklų supratimas ir kitos problemos. Vadinasi, individualaus automobilio automatizuoto valdymo sistema turėtų būti labai sudėtinga, kad akimirksniu sugebėtų įvertinti visus galimus situacijos variantus. Jeigu sistema reaguos lėtai ir pavėluotai duos valdymo komandas, važiavimas bus lėtas, trukdys eismui, tuo pačiu mažės ir eismo saugumas… Taigi neišspręstų problemų čia dar daug.

Visgi atskirų automobilio vairavimo elementų automatizavimas įmanomas jau šiandien: automatinis automobilio sustabdymas važiuojant kolonoje, automatinis žibintų perjungimas iš ilgų šviesų trumpas ir priešingai. Tai ne tik palengvintų vairuotojo darbą, bet ir padidintų automobilių eismo saugumą. Jau dabar daugelyje automobilių naudojamos automatinės pavarų dėžės, nebereikia ranka junginėti pavarų.

Galima sumažinti svertų ir pedalų skaičių, palengvinti svertų ir pedalų stabdymą, pagerinti matomumą, sudaryti ištaigingas vairuotojų darbo sąlygas, kad niekas jo neblaškytų, kad jis nepervargtų. Šioje srityje padaryta dar mažai, nors automobiliui jau šimtas metų…

Paslaugos: automobiliu supirkimas vilniuje

Šaltinis – Saugaus automobilio koncepcija

Patiko? Pasidalink

Vairuotojai turi žinoti paprasčiausius pirmosios pagalbos teikimo būdus

Pirmoji medicininė pagalba turi baigtis kvalifikuota medicinine pagalba, kurią reikia suteikti kiek galima anksčiau. Jeigu į nelaimės vietą dėl kokių nors priežasčių negalima iškviesti greitosios medicininės pagalbos automobilio (arti nėra didesnės gyvenvietės, telefono ryšio), tai nukentėjusįjį reikia vežti į artimiausią gydymo įstaigą pakeliui važiuojančiais automobiliais. Jeigu tai sunkvežimis, tai ant jo kėbulo grindų dedama šiaudai, šieno arba storu sluoksniu plonų šakelių ir uždengiama brezentu, ant kurio guldomas nukentėjusis arčiau priekinės kėbulo dalies šiek tiek pakelta galva. Bet koks kratymas važiuojant neigiamai veikia nukentėjusįjį.

Visi vairuotojai turi žinoti paprasčiausius pirmosios pagalbos teikimo būdus nukentėjusiems eismo nelaimėse, nes kartais žmonių gyvybė priklauso nuo to, ar moka vairuotojas suteikti pirmąją pagalbą.

Taip pat reikia atsižvelgti į tai, kad vairuotojo — nelaimės kaltininko – bausmės griežtumas tam tikru mastu priklauso nuo to, gyvens žmogus ar ne.

Autotransporto įmonių praktiniuose užsiėmimuose vairuotojai turi rūpestingai išnagrinėti pirmosios pagalbos teikimo būdus įvairių eismo nelaimėse patirtų traumų atvejais. Asmenys, norintieji gauti teises automobiliui vairuoti (profesionalai arba mėgėjai), turi pristatyti įrodymą (pažymą, diplomą), kad jie moka suteikti pirmąją pagalbą patyrusiam, traumą. To reikalaujama nuo 1969 m. rugpjūčio 1 d, VFR, nuo 1973 tn. spalio 1 d. Austrijoje ir kai kuriose kitose šalyse.

„Kelių eismo taisyklėse” (27.2.44 p.), draudžiama, eksploatuoti nebėgines transporto priemones, jeigu autobuse, lengvajame automobilyje ir sunkvežimyje nėra medicininės vaistinėlės ir gesintuvo; motocikle su priekaba — medicininės vaistinėlės. „Kelių eismo taisyklės” taip pat įpareigoja įmonių bei organizacijų vadovus ir asmenis, kurie yra atsakingi už transporto priemonių eksploatavimą, apmokyti vairuotojus suteikti pirmąją medicininę pagalbą nukentėjusiems eismo nelaimėse.

Automobilio vaistinėlė — tai minimalus rinkinys medicininių priemonių, kurios yra reikalingos pirmajai pagalbai suteikti nukentėjusiems eismo nelaimėje.

AUTOMOBILIŲ SUPIRKIMAS KLAIPĖDOJE

Automobilio vaistinėlę svarbu ne tik teisingai sukomplektuoti ir laikyti vairuotojo kabinoje, bet ir mokėti ja naudotis, suteikiant pirmąją medicininę pagalbą. Vaistinėlės medicininės priemonės turi būti naudojamos tik pagal tiesioginę paskirtį.

Suteikdami pirmąją pagalbą nukentėjusiems eismo nelaimėje, mes kovojame už patį brangiausią — žmogaus gyvybę ir sveikatą. Rūpinimasis žmogaus sveikata yra visų saugaus eismo ir jo organizavimo priemonių pagrindas; tai matyti ir iš įvairių mokslo šakų pagrindinių nuostatų, kurie nagrinėja automobilių vairuotojų darbo ypatumus.

Šaltinis: medicininės patikros

Patiko? Pasidalink

Kokį automobilį rinktis iš auto nuomas teikiančiųjų?

Niekada dar nėra tekę naudotis automobilių nuomos paslaugomis, tad jums reikia patarimo kokį automobilį išsirinkti? Čia pateiksime keletą pagrindinių automobilių klasių, iš kurių galėsite išsirinkti norimą automobilį pagal pagrindinę paskirtį.

Ekonominės ir mini klasės automobiliai – tai nedidukai automobiliai, tokie kaip Renault Clio (ekonominis) arba Smart‘as (mini) – šie automobiliai išsiskiria pagrinde tuo, jog jiems reikia iš tiesų nedaug degalų, todėl tikrai nereikės sukti galvos dėl daugybės pinigų, išleistų degalams. Dar vienas privalumas yra tas, jog su šiais automobiliais nesunkiai rasite vietą parkingui mieste net ir piko metu. Be jokios abejonės, toks automobilis nebus labai patogus, jeigu važiuosite penkiese, o kai kuriais atvejais ir trise. Visgi, reikia pasakyti, kad ir į didelę kelionę išvažiuoti su ekonominės klasės automobiliu ne visada gaunasi, kadangi jeigu turite daug mantos, viskas paprasčiausiai gali netilpti – iš tiesų, šie automobiliai tikrai nepasižymi erdvia bagažine.

Standartinės klasės automobiliai – Volkswagen Passat, Citroen ir kiti universalai – juos galima pritaikyti įvairiems darbams. Su tokiais automobiliais galite ir pervežti nedidelius krovinius, taip pat sukrauti šeimos mantą ir savaitgaliui išvažiuoti prie jūros arba į gamtą. Be jokios abejonės, su manta persistengti negalima, kadangi tai dar nėra erdvios klasės automobiliai, tačiau bagažinė jau bus žymiai didesnė nei Renault Clio ar kokio nors kito ekonominės klasės automobilio.

Erdvios klasės automobiliai – šiai klasei priklauso džipai, taip pat kai kurie Volvo automobiliai su erdviomis bagažinėmis. Dažniausiai, tokius automobilius žmonės nuomojasi keliaudami kur nors toliau ir žinodami, kad reikės gana erdvios bagažinės. Iš esmės, šie automobiliai dar skiriasi ir tuo, jog jiems reikalingas didesnis degalų kiekis nei standartinės klasės automobiliai, tačiau šis minusas yra gerokai atperkamas komfortu, kurį suteiks šių automobilių esama erdvė.

Premium klasės automobiliai – prabangių automobilių nuoma Vilniuje jums gali pasiūlyti ir pačių prabangiausių auto nuomą. Tokie automobiliai kaip Porsche, Mercedes, Jaguar, Lamborghini laukia jūsų – dažniausiai jie yra išnuomojami šventėms. Suprantama, kad retas kuris gali sau leisti tokį automobilį išsinuomoti ilgam laikotarpiui, tad šie automobiliai laikomi ypatingoms progoms. Išsinuomoję Porsche, sukursite šventinę nuotaiką ir tai tikrai puikiai atrodys nuotraukose – o kur dar tas ypatingumo jausmas, jog vieną iš laimingiausių gyvenimo dienų jūs vairavote tokį puikų automobilį, apie kurį visada svajojote!

Taigi, apibendrinus, automobiliu nuoma Vilniuje jums gali pasiūlyti daug skirtingų variantų – važinėjimui mieste geriausiai tinka ekonominės, mini ir standartinės klasės automobiliai, o jeigu norite ypatingo automobilio šventei – rinkitės iš premium klasės automobilių. Jeigu planuojate tolimą kelionę, galite rinktis iš erdvios klasės automobilių arba išsinuomoti mikro autobusą.

Labai tikimės, kad šie patarimai padės jums tinkamai apsispręsti!

Kodėl turėtumėte rinktis būtent automobilių nuomos paslaugą Vilniuje?

Automobilių nuoma Vilniuje gyvuoja jau ne vieną dešimtmetį, ką lemia ypač didelės šios paslaugos populiarumas visoje Lietuvoje. Tai nebūtų realybė jei ne auto nuomos sostinėje išskirtinumai, dėl kurių žmonės ir renkasi būtent nuomą vietoj taksi ar kitų galimų alternatyvų.

Didelis nuomos punktų kiekis

Auto nuomos paslaugas teikiantys punktai yra išsibarstę visose Lietuvos dalyse bei įvairiausiose jų vietose. Tai lemia, jog nepriklausomai nuo žmogaus gyvenamosios vietos, praktiškai kiekvienas lietuvis gali ypač patogiai naudotis auto nuomos paslaugomis, jas teikiančius punktus pasiekdamas greitai bei komfortabiliai. Būtent dėl to žmonės neretai ir renkasi tokio tipo paslaugas vietoj vienokių ar kitokių alternatyvų, kurios tikrai nebūtų tokios patogios bei prisitaikančios prie žmogaus gyvenamosios vietos.

Aukšta paslaugų kokybė

Kuo jau kuo, bet aukšta teikiamų paslaugų kokybe auto nuoma Vilniuje tikrai išsiskiria iš visų kitų miestų, kadangi čia automobiliai yra geriausiai prižiūrimi ir kiekvienas klientas gali naudotis technine pagalba kelyje dvidešimt keturias valandas per parą. Nuomotus automobilius prižiūri geriausi miesto autoservisai. Šie servisai išsiskiria ne tik ypač aukštos kvalifikacijos darbuotojais, teikiančiais remonto paslaugas, bet ir modernia įranga, kuri yra naudojama tiek žinomiausių markių gaminamų įrenginių gamybos procese, tiek ir atliekant kitus su klientų aptarnavimu susijusius darbus. Visa tai garantuoja tai, jog nei vienas klientas nelieka nusivylęs nei pačiomis Miele teikiamomis paslaugomis, nei aptarnavimu.

Didelis pasirinkimas

Auto nuomos paslaugos Vilniaus mieste išsiskiria ne tik ypač aukšta kokybe, bet ir išties labai dideliu pasirinkimu. Automobilių nuoma Vilniuje gali būti išskirstyta į keturias klases: nuomojami ekonominės klasės, standartinės klasės, premium klasės bei erdvūs automobiliai. Negana to, nuomos punktai nuolatos pristato vis naujesnius jų modelius, kas kiekvienam žmogui, nepriklausomai nuo to, su kokiu konkrečiu tikslu jis ateina į auto nuomos salonus, suteikia galimybę rinktis iš didelės pasiūlos, o tai leidžia garantuoti jog net ir labiausiai specifinius lūkesčius išsikėlęs žmogus auto nuomos saloną paliks su plačia šypsena veide bei gera nuotaika dėl puikiai išpildytų jo lūkesčių.

Visa tai puikiai pagrindžia ypač didelį populiarumą tiek Lietuvoje, tiek ir kitose Europos šalyse, ką lemia visi šie minėti auto nuomos privalumai. Ir taip, nors autonuoma Vilniuje ir tikrai nėra pats pigiausias pasirinkimas, ko pasekoje taupantys žmonės tarsi turėtų atsukti nugarą tokių paslaugų teikėjams, nuomos paslaugą noriai renkasi ir jie – visi privalumai, garantuojantys ypač didelį šios kokybiškų ir patikimų automobilių pasirinkimą ir ypač aukštą kokybę, paprasčiausiai atsveria finansinį indėlį, kurį tenka įdėti norint naudotis visais patogumais.

Negana to, automobilį išsinuomoti dabar paprasta naudojantis internetu – užtruksite tik kelias minutes.

Patiko? Pasidalink

Automobilių nuoma: nuo ko priklauso paslaugos kaina?

Yra nemažai paslaugų, kurių kainos ??apibrėžtos. Tikslūs duomenys leidžia ne tik iš anksto paslaugos užsakovui sužinoti, kiek išlaidų teks? patirti, bet ir planuoti biudžet?. Vis dėlto, dėmesį verta atkreipti ir į tai, jog yra nemažai paslaugų, kurių? kaina n?ra tiksliai apibr?žiama. Taip yra tod?l, kad tokių paslaugų kaina? yra priklausoma nuo įvairių veiksnių, tad kiekvien? kart? būtina paslaugos kain? perskai?iuoti iš anksto. Viena iš tokių paslaugų, kurios kaina nėraa įvardijama konkrečiai iš anksto, yra automobilių nuoma. Taigi, belieka tik sužinoti, nuo kokių veiksnių priklausys tai, kiek? kainuos automobilio nuoma.

Transporto priemonės rūšis

Vienas iš veiksnių, kuris negali nelikti nepamin?tu tuo atveju, kai kalbame apie tai, nuo ko priklauso, kiek kainuos automobiliu nuoma, yra transporto priemon?s rūšis. Jei tik atkreipsime d?mesį į tai, kokias transporto priemones siūlo išsinuomoti įmon?s, pamatysime, kad pasirinkim? sudaro bent kelių rūšių transporto priemon?s, o skirtingų rūšių transporto priemon?ms yra taikomi skirtingi įkainiai.

 

Transporto priemonės modelis

Ta?iau įmonių, kurių veikla yra transporto?nuoma, siūlomų išsinuomoti transporto priemonių asortimentui įtakos turi ne tik transporto priemonių rūšys, bet ir modeliai. Jei pasidom?site, k? galite išsinuomoti, pamatysite, jog galite rinktis ne tik skirtingų rūšių transporto priemones, bet ir skirtingus jų modelius. Tai ??dar vienas veiksnys, nuo kurio priklausys, kokia bus galutin? šios paslaugos kaina.

 

Transporto priemonių skaičius

Kuomet automobilių nuoma yra reikalinga tam, kad išsinuomota transporto priemone gal?tų keliauti vos vienas asmuo ar šeima, tokiu atveju? nesunku pasteb?ti, kad puikiai pakanka vieno automobilio, ta?iau, jei transporto priemon?s nuomojamos d?l to, kad būtų kuo pav?žinti didelį sve?ių būrį, tokiu atveju gali prireikti kelių ar net keliolikos?? transporto priemonių. Akivaizdu, kad kuo daugiau automobilių bus išsinuomota, tuo daugiau kainuos prabangių automobilių nuoma.

Kaip matyti, svarbiausi veiksniai, nuo kurių priklauso, kiek kainuos?mašinų?nuoma, yra šie: transporto priemon?s rūšis, modelis bei skai?ius. Kai kuriais atvejais kaina gali būti ir dar didesnį, jei pageidausite papildomų paslaugų.

Taip pat skaityti: GARO AUTOMOBILIS ANKSČIAU BUVO PRABANGOS PREKĖ

Patiko? Pasidalink